niedziela, 24 listopada 2013

Od czego by tu zacząć ?

Serdecznie WITAM na moim blogu. 

Nie wiem od czego zacząć :).
Najłatwiej zacząć od początku, ale... JA zacznę od teraz... :)
Jako zodiakalny Rak i kobieta jestem zauroczona magią kamieni naturalnych. 
Interesują mnie zarówno ich właściwości jak i magia ich koloru i kształtów. 


  Poniżej jedna z moich dwustronnych bransoletek z kamieni naturalnych oraz koralików japońskich TOHO

Do bransoletki wybrałam:
- nieregularne bryłki CYTRYNu, 
- kuleczki AMETYSTu (6mm) oraz 
- KWARCu (4mm).

Są to kamienie, z których emanuje pozytywna energia. Pomagają uzdrowić zarówno ciało ludzkie, jak i jego ducha. Ponadto posiadają wiele innych właściwości, o których będę pisała w następnych postach.
A teraz zapraszam do mojej kamykowej bajki :)

Poniżej kamyki, z których powstanie bransoletka:



 i Efekt mojej TWÓRCZOŚCI :) ....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz